Fel ljus

Det är dåligt med inlägg här. Jag får nämligen inte riktigt till bilderna. Jag skyller på det dåliga ljuset. Så fort man har tid över att gå ut och fota så är det detta dassgrå ljuset som inte riktigt gör sig bra på bilder. Sen på kvällarna så är allt så mörkt så det är totalt omöjligt att få en bild med bra skärpa. Nej.

Annars har jag verkligen längtat till hösten, just för att kunna fota. Alla vackra löv, den vackra höstsolen. Men istället har det bara regnat och regnat...

Bjuder på rätt dåliga bilder tills vidare. Vi får se när det vänder.

#1 - - ida:

fiiiin blogg, :)

#2 - - Sandra :):

Veldig fin blogg :D

ta en titt innom min også? jeg har nettopp begynnt og blogge :)

klem

#3 - - Amaaaanda:

Hej hej,

jag har en tävling på min blogg där du kan vara med och tävla om en hel uppsättning av depends höstlack! Hoppas du vill vara med och tävla

http://amaaanda.myshowroom.se/vinn-hela-depends-host-kollektion/#comment



Kram Amaaanda

Följ mig gärna på bloglovin också !

#4 - - Linnea:

måste bara säga att du tar jättefina bilder!

#5 - - LIIV - vanlig men unik:

Usch har du så tråkigt väder? :o Här har det avrit rät härligt höstväder de flesta dagar :) Till och med lite sol nångång då och då :)

#6 - - sofia:

Naw vad söt:) Å cool bild:)



Hur gammal??



Kolla gärna in min blogg och kommentera gärna:)

ha en bra dag:)

#7 - - emmaa:

finblogg!