Återlämning

Mitt nya Tamron objektiv åkte tyvärr tillbaka. Jag var medveten om att det inte hade någon bildstabilisator när jag beställde det. Jag trodde dock inte att det skulle ha sådan stor effekt som det faktiskt hade. Fick inte till någon bild alls. Så eftersom jag beställt det från världens bästa kamerabutik; Cyberphoto.se så var det helt okej att skicka tillbaka det igen.

Så nu fortsätter sökandet efter ett nytt objektiv, som förhoppningsvis kostar mindre än en ny kamera gör.


Bjussar på en tomtebild såhär i juletider!
#1 - - :) joanna:

vilken jätte söt blogg. kolla in min och min kusins<3:)

#2 - - Denimi & Ella:

Tråkigt att det skulle falla på det! Vad var det för objektiv du hade köpt?

#3 - - ♥ KarolinaJacobsen:

fin blogg!

#4 - - ViktoriaCaroline:

härligt :) Min hund är en renrasig pomeranian :)

#5 - - Molly:

Mysig blogg :D



kolla gärna min blogg när mina kompisar gör en liten teater, blev väldigt överraskad :D

#6 - - Tess:

Jättefina bilder du tar! ;)

#7 - - nomi:

nice tömte!

#8 - - ssandra !:

Jätte fin blogg !

Är allt bra ? :D

#9 - - LIIV - vanlig men unik:

trist att det inte blev som du tänkt, hoppas du hittar ett nytt snart :)

#10 - - Sofie Aina:

Söt liten tomte

#11 - - Linnea:

Söt tomte :)

#12 - - Emelie Eriksson:

Har du kollat på objektiven från Sigma? De är också ett billigare märke precis som Tamron och vad jag hört så ska dom vara lika bra.

Men Sigma finns bara till vissa märken så de beror ju på vad du har för kamera. :)

#13 - - thesswester - inte som alla andra:

fin blogg du har :) har du gjort designen själv ?