Ny lins

Jag har aldrig varit riktigt nöjd med min orginal-lins till kameran så jag mailade Cyberphoto för att höra om dom hade några rekommendationer. Dom ansåg att jag skulle satsa på någon av dessa:

 


Det är ca 3000:- skillnad på det övre och undre objektivet. Nej, detta är inte billiga saker så oavsett om man ska köpa det eller inte så får man försöka spara. Jag är lite misstänksam mot märket Tamron också, även fast det har fått bra recensioner. Sigma däremot vet jag är ett bra märke när min Macro-lins är just det märket.

Någon som har någon erfarenhet?
#1 - - mwiklund - fotoblogg:

Jag tycker du ska satsa på sigma!

Har hört att tamaron inte är så superbra :)

#2 - - peter:

jag har själv tamron, det översta då och är riktigt nöjd :) har även tamron 90 mm macro som jag oxå är nöjd med. Har då aldrig hört någon klaga på tamron förut då ^^ Jag fotar med canon 7D!

#3 - - Alexandra:

Har ett sådant Tamron till min Nikon (:

#4 - - emma- Photo and a little bit of hope.:

jag har ett tamron objektiv, dock inte det. men det är ett bra märke :)