Frågor


Jag är lite slö på att svara på frågor men här kommer iaf lite svar.

SJÄLVKLART så är det jag som tagit bilderna själv. Ni hittar vad jag använder för kamera och objektiv HÄR. Annars kan ni alltid klicka på fliken där uppe där det står kategorier och välja Foto fakta. Där hittar ni mer info om just sånt.

Min hund är en blandras mellan Tibetansk Spaniel, Pomeranian och Pekignes.

Fortsätt fråga så svarar jag. :)
#1 - - Elina:

Härlig blogg! Haft en bra dag?

#2 - - ZOOFIE: Sveriges största musikblogg:

Åh :) Själv har jag en liten vovve som är blandning mellan Lhasa apso, shih tzu och pekingese :)

#3 - - felicia:

Hej! Fixar du enkla designer..? :)

#4 - - Heidi Marie - livet i røde roser:

Ååååå...kjempe fin solnedgang...vakkert:=)))

#5 - - Matilda [FOTO]:

fina bilder :)

#6 - - isabella:

så vackra bilder du tar!

verkligen superfina! :)